Selecteer een pagina

"Hallo,

ik ben Bob de Bot."

"Het is prettig kennis met je te maken."

Ik ben de Winnaar publieksprijs van de MKB Innovatie Top 100

Informatiepagina voor gemeente, welzijn en sociaal- culturele- instellingen

 

“Ik ben de persoonlijke assistent op zakformaat voor elke doelgroep.

Ik stuur berichten waar gebruikers wat aan hebben.”

Bob de Bot gaat het persoonlijk gesprek aan met kwetsbare groepen via SMS, appjes of de Google home praatpaal. Bob leert wat zij interessant vinden, wat ze nodig hebben en geeft onafhankelijke informatie en advies. Het gevolg? Uw activiteiten worden drukker bezocht, buurthuizen en verenigingen krijgen meer bezoekers en leden…. kortom: daarmee maakt Bob de Bot van Nederland een echte all-inclusive maatschappij!

Bob de Bot is

GROEN, SOCIAAL, VOORDELIG

is GROEN

Bob vervangt papieren folders, nodigt uit voor activiteiten, stelt behoeften vast en verwerkt de antwoorden met daardoor lagere kosten voor iedereen.

Bob de Bot is

COMPLEET

 

Met Bob de Bot krijgen burgers objectieve informatie van de gemeente en de onder regie opererende sociale-, culturele- en welzijnsorganisaties.

Meer weten?

WIJ HELPEN GRAAG!

 

Binnenkort gaat Bob de Bot van start in Beuningen. Wil je weten hoe Bob de Bot kan werken binnen jouw gemeente? Neem dan contact met ons op.

Bob de Bot is

GROEN, SOCIAAL, VOORDELIG

 

Bob vervangt losse folders, nodigt uit voor activiteiten, stelt behoeften vast en verwerkt de antwoorden met daardoor lagere kosten voor iedereen.

Bob de Bot is

COMPLEET

 

Met Bob de Bot krijgen burgers objectieve informatie van de gemeente en de onder regie opererende sociale-, culturele- en welzijnsorganisaties. .

Meer weten?

WIJ HELPEN GRAAG!

 

Binnenkort gaat Bob de Bot van start in Beuningen. Wil je weten hoe Bob de Bot kan werken binnen jouw gemeente? Neem dan contact met ons op.

Bob de Bot is voordelig

Mensen reageren bijna altijd op een appje of SMS bericht. Het gevolg is dat u met één enkele handeling (het invullen van een formulier in ons portaal) 93,7% van uw doelgroep activeert en hun antwoord verwerkt. Daar kan geen ander systeem tegen op!

Bob de Bot is sociaal

Iedereen wil leuk contact met anderen, maar niet iedereen is even mobiel of heeft vrienden in de buurt wonen. Hoe fijn is het dan dat Bob de Bot precies weet wat die persoon leuk vindt en waar die persoon mee geholpen wordt? Bob de Bot betrekt mensen weer bij het...

Bob de Bot is groen

Kaartavond promoten? Fietstocht aankondigen? Cursus valpreventie bij de juiste persoon krijgen? Vanaf nu zijn daar geen papieren folders meer voor nodig. Bob de Bot stuurt een bericht en met een simpel antwoord 'ja' wordt een plek gereserveerd. Milieubelasting?...

Waarom Bob de Bot zo handig is?

Als overheid geeft u de gebruiker al uw informatie

…die hij / zij wil…

…die hij / zij zinvol vindt…

automatisch en zonder te zoeken 

In een handige portal vult u een simpel document in en Bob doet de rest

Bob de Bot stelt referentievragen om gebruikers te leren kennen

Gebruikers krijgen NOOIT informatie waar ze geen prijs op stellen

U krijgt alle inschrijvingen en afmeldingen direct gerapporteerd

weMaron wint Publieksprijs MKB Innovatie Top 100

De Innovatie Top 100 van KVK laat zien waar we in Nederland goed in zijn: innoveren! Innovatieve MKB ondernemers strijden elk jaar voor een plaats in de Innovatie Top 100. Dit jaar mag weMaron zich publiekswinnaar noemen van deze prachtige lijst!

Rijk van Nijmegen: Chatbot ‘Bob de Bot’ maakt lokale informatie beschikbaar dankzij steun van de provincie Gelderland

Met steun van provincie Gelderland gaan RvN@, gemeente Beuningen en maatschappelijke organisaties samenwerken met weMaron om de chatbot ‘Bob de Bot’ te lanceren. Daartoe ondertekenen de partijen maandag 2 juli het ‘Groeiboekje’ van Bob de Bot. Vanaf dit najaar krijgen...

Gelderlander: Bob de Bot houdt pa of ma wel in de gaten

Beunings paar wint wedstrijd provincie met innovatieve telefoonapp! Haar moeder woont dichtbij, maar Maruschka Hendrikx en haar man Ronny kunnen er niet altijd zijn. Met hun nieuwe app kunnen ze toch een oogje in het zeil houden. Net als ieder ander met een moeder of...

Het Bob de Bot concept voor de gebruikers

hoe werkt het?

De gebruiker stuurt de tekst “hallo Bob” naar Bob de Bot

Per gemeente krijgt Bob de Bot een eigen 06-nummer. Zodra Bob het bericht van de gebruiker ontvangt, begint hij het gesprek. Vanaf dat moment ontvangt de gebruiker uw relevante informatie!

Heeft u een vraag?

Vul dan dit contactformulier in. Wij streven ernaar om nog dezelfde werkdag te reageren.

Applicaties die de wereld een stukje beter maken 

Er is nog zoveel ruimte om technologie zo in te zetten dat mensen prettiger kunnen leven. Daar maken wij ons sterk voor!