Hallo,

Ik ben Bob de Bot.

Het is prettig kennis met je te maken.

Ik ben de winnaar van de KvK Innovatie Top 100 publieksprijs.

Informatiepagina voor verenigingen en organisaties.

 

“Ik ben de persoonlijke assistent op zakformaat voor elke doelgroep.

Ik stuur berichten waar gebruikers wat aan hebben.”

Bob de Bot gaat het persoonlijk gesprek aan met kwetsbare groepen via SMS, appjes of de Google home praatpaal. Bob leert wat zij interessant vinden, wat ze nodig hebben en geeft onafhankelijke informatie en advies. Het gevolg? Uw activiteiten worden drukker bezocht, buurthuizen en verenigingen krijgen meer bezoekers en leden…. kortom: daarmee maakt Bob de Bot van Nederland een echte all-inclusive maatschappij!

Bob de Bot helpt

MEER LEDEN

is GROEN

Organiseer aan het begin van het seizoen een ‘Kijkmoment’ bij je vereniging en gebruik Bob de Bot om je doelgroep gericht uit te nodigen. “Wil jij het veteranenteam van de Beuningse boys komen versterken?”

Bob de Bot helpt

MEER VRIJWILLIGERS

 

Maak concrete behapbare ‘taken’ en vraag je ‘supporters’ en leden om je hiermee te helpen. Dat maakt de drempel om vrijwilligerswerk te doen erg laag! “Aanstaande donderdagavond gaan we met een ploegje het materiaalhok van Scouting Beuningen opruimen. Zou jij ons willen helpen?”

Bob de Bot helpt

MEER BEZOEKERS

 

Nodig publiek uit voor wedstrijden, evenementen en feesten afhankelijk van je verenigingsactiviteiten. “Zaterdagmiddag zijn er wedstrijden van de Jules de boules”

Bob de Bot is

GROEN, SOCIAAL, VOORDELIG

 

Bob vervangt losse folders, nodigt uit voor activiteiten, stelt behoeften vast en verwerkt de antwoorden met daardoor lagere kosten voor iedereen.

Bob de Bot is

COMPLEET

 

Met Bob de Bot krijgen burgers objectieve informatie van de gemeente en de onder regie opererende sociale-, culturele- en welzijnsorganisaties. .

Meer weten?

WIJ HELPEN GRAAG!

 

Binnenkort gaat Bob de Bot van start in Beuningen. Wil je weten hoe Bob de Bot kan werken binnen jouw gemeente? Neem dan contact met ons op.

Bob de Bot zorgt voor meer leden en vrijwilligers

Bob de Bot zorgt ervoor dat informatie over jullie activiteiten rechtstreeks bij de mensen komt die hier interesse in hebben. Hierdoor kunnen jullie belangstellenden nog beter bereiken. Heb je bijvoorbeeld nog meer leden of bezoekers nodig of wil je je leden snel...

Heb jij al kennis gemaakt met Bob de Bot?

Bob de Bot is een gratis sms-berichtenservice die al een paar maanden actief is in Beuningen. Bob nodigt inwoners uit voor leuke activiteiten in de buurt. Bob de Bot vraagt bijvoorbeeld ‘Hallo Hennie, vind jij het leuk om af en toe een fietstocht te maken?’ en...

Alvast een voorproefje?

Probeer Bob de Bot vast uit door ‘HALLO BOB’ te sms-en naar 06 137 847 88 of schrijf je in via de 'Home' pagina.

Waarom Bob de Bot zo handig is?

Als overheid geeft u de gebruiker al uw informatie

…die hij / zij wil…

…die hij / zij zinvol vindt…

automatisch en zonder te zoeken 

In een handige portal vult u een simpel document in en Bob doet de rest

Bob de Bot stelt referentievragen om gebruikers te leren kennen

Gebruikers krijgen NOOIT informatie waar ze geen prijs op stellen

U krijgt alle inschrijvingen en afmeldingen direct gerapporteerd

weMaron wint Publieksprijs MKB Innovatie Top 100

De Innovatie Top 100 van KVK laat zien waar we in Nederland goed in zijn: innoveren! Innovatieve MKB ondernemers strijden elk jaar voor een plaats in de Innovatie Top 100. Dit jaar mag weMaron zich publiekswinnaar noemen van deze prachtige lijst!

Rijk van Nijmegen: Chatbot ‘Bob de Bot’ maakt lokale informatie beschikbaar dankzij steun van de provincie Gelderland

Met steun van provincie Gelderland gaan RvN@, gemeente Beuningen en maatschappelijke organisaties samenwerken met weMaron om de chatbot ‘Bob de Bot’ te lanceren. Daartoe ondertekenen de partijen maandag 2 juli het ‘Groeiboekje’ van Bob de Bot. Vanaf dit najaar...

Gelderlander: Bob de Bot houdt pa of ma wel in de gaten

Beunings paar wint wedstrijd provincie met innovatieve telefoonapp! Haar moeder woont dichtbij, maar Maruschka Hendrikx en haar man Ronny kunnen er niet altijd zijn. Met hun nieuwe app kunnen ze toch een oogje in het zeil houden. Net als ieder ander met een moeder...

Het Bob de Bot concept voor de gebruikers

hoe werkt het?

De gebruiker stuurt de tekst “hallo Bob” naar Bob de Bot

Per gemeente krijgt Bob de Bot een eigen 06-nummer. Zodra Bob het bericht van de gebruiker ontvangt, begint hij het gesprek. Vanaf dat moment ontvangt de gebruiker uw relevante informatie!

Heeft u een vraag?

Vul dan dit contactformulier in. Wij streven ernaar om nog dezelfde werkdag te reageren.

Applicaties die de wereld een stukje beter maken 

Er is nog zoveel ruimte om technologie zo in te zetten dat mensen prettiger kunnen leven. Daar maken wij ons sterk voor!